maandag 4 februari 2008

Dag 35

"Cooking is like love. It should be entered into with abandon or not at all."
Harriet van Horne





Koken is iets wat ik best wel graag doe, als ik er de tijd voor heb. Af en toe eens een nieuw recept uitproberen en dan maar hopen dat ze het hier thuis lekker vinden. Soms is het een recept voor eens en nooit weer, soms ook is het een hit.
Bovenstaande geitenkaasjes, omwikkeld met spek, met honingdressing, pijnboompitjes en sla vind ik erg lekker. Helaas delen ze hier mijn enthousiasme niet.....

Vandaag is de eerste dag van de voorjaarsvakantie........ G. moet gewoon werken dus we zijn met z'n drietjes. R. is gaan voetballen, W. speelt op de spelcomputer en ik... ach wat zal ik eens gaan doen.
Ik kan natuurlijk gaan poetsen, maar ik denk.......

1 opmerking:

Marinka zei

Ooooh... eerlijk geziet ziet het er niet zo uit, maar het klinkt HEERLIJK... stuur je mij het recept? Hier zijn de kinderen toch geen voorstander van andijvie stampot, dus of ze dit nu wel of niet lekker vinden... ze zoeken het maar uit!!!