dinsdag 5 februari 2008

Dag 36

"The big secret in life is that there is no big secret.

Whatever your goal, you can get there if you're willing to work"

Oprah Winfrey

Deze uitspraak heeft een waarheid als een koe!
Als je je lekker in je vel voelt zitten, ziet alles er beter uit en daar hoef je eigenlijk geen moeite voor te doen.
Wil je wat meer in je leven, dan spreekt het voor zich dat je er iets voor moet doen....
Ik zit er aan te denken weer te gaan werken, zodra R. op het voortgezet onderwijs zit. Nog een half jaartje en dan is het zover.........
Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik nog niet enthousiast aan het zoeken ben. Ik heb meer zo iets van: ik zie wel wat er op mijn pad komt.
Ik hoef niet persé te werken, dus als ik iets leuks zie, ga ik er wel op solliciteren....
Maar nu nog even niet.........

Geen opmerkingen: