dinsdag 25 maart 2008

Dag 80 -- 20 maart 2008

"She wore blue velvet

Bluer than velvet was the night
Softer than satin was the light
From the stars
She wore blue velvet
Bluer than velvet were her eyes
Warmer than May her tender sighs"

Bernie Wayne/Lee Morris



Blauw genoeg in ons huishouden. Met drie "mannen" die voornamelijk spijkerbroeken dragen is de keus voor een foto niet zo moeilijk.

Vanochtend samen met Sonja aan het scrappen geweest. Ik had een heleboel ideetjes, maar weer niet veel gedaan. Maar dat haal ik wel in. Voornamelijk gepraat over verschillende technieken en op internet gekeken.

Vanmiddag heb ik Werner opgehaald. Hij had niet geslapen vanaf gistermorgen 7 uur en was dus al 37 uur op.
Hij zag er nog redelijk fris uit....
Thuisgekomen is hij gaan douchen en daarna in mijn bed in slaap gevallen. Na een uurtje heb ik hem wakker gemaakt om te gaan eten. Daarna kroop hij pas om 10 uur weer in bed.
Ik ben benieuwd hoe laat hij morgen wakker is.....

Geen opmerkingen: