maandag 7 april 2008

Dag 87 - 27 maart 2008

“A habit cannot be tossed out the window; it must be coaxed down the stairs a step at a time.” Mark Twain - humorist, lecturer, author
Lets look at our habits, the good and the bad!


(Rare) gewoontes.... heb ik die?? Ik ben volgens mij ooit eens getagged op mijn andere blog over gewoontes.

Even opzoeken.......
Dit heb ik toen geschreven en ik denk dat ze nog wel kloppen.

1. Ik loop, blijkbaar, op Duracell-batterijen. Als ik bijv. op een crop-ochtend ben, en we maken altijd allemaal hetzelfde, dan ben ik meestal het eerste klaar met een stap en moet ik op de rest wachten voor de volgende stap. Dan zeggen ze: "'k weet niet, heb je pas nieuwe batterijen?" Dit gebeurt niet alleen op crop-ochtenden maar ook bijv. op school, bij ouderraad-dingen. En dan zeg ik het maar zelf: "Ja, ik heb net nieuwe Duracell-batterijen!" of "Ze zijn net opgeladen".
2. Ik kan heel slecht NEE zeggen. Dat hebben natuurlijk heel veel mensen maar ik blijf het een vreemd iets vinden. Ik neem mezelf vaak voor eens wat vaker NEE te zeggen maar dan betrap ik mezelf erop dat het toch weer niet is gelukt.
3. Ik hou een weblog bij. Dat vinden jullie natuurlijk niet vreemd, want de meesten van degenen die hier komen bezoeken, hebben zelf ook een weblog, maar in mijn omgeving wordt het als iets vreemds gezien. Ik moet altijd lachen want soms zegt G.: "Goed dat je een weblog bijhoudt, dan weet ik ook weer eens wat je bezighoudt.......
4. Ik doe aan scrapbooken. Ook iets wat mijn omgeving vreemd vind (jullie natuurlijk niet!!!) Je kunt foto's toch ook gewoon in een album plakken en er onder schrijven waar het was en wanneer het was.......
5. Ik sta altijd VREEMD op foto's. Maar dat vind iedereen van zichzelf. Bij mij komt het doordat ik een lui oog heb. En dat oog staat altijd raar op de foto. En daar kijk ik dan ook alleen maar naar. Daarom vind ik de foto bij mijn profiel ook een van de betere foto's. Mijn luie oog is hier verborgen door de camera.....Ook foto's waar ik met een zonnebril op sta, zijn nog enigszins goed te noemen.
6. Ik heb ALTIJD mijn camera bij me. Waar ik ook heen ga, hij/zij zit in mijn tas.
7. Ik werk als vrijwilligster (op de speel-o-theek). Welke normale vrouw doet dat nu, werken voor niets.......... Ik dus.

Vandaag een ochtendje wezen scrappen bij Sonja. Weer niet veel gedaan........ Pagina wel thuis afgemaakt.

Geen opmerkingen: