maandag 7 april 2008

Dag 97 - 6 april 2008

“I would rather have eyes that cannot see; ears that cannot hear; lips that cannot speak, than a heart that cannot love”
Robert Tizon
Carrying on with our theme of the senses this week


Wat moet je nu weer met deze uitspraak........

Wat mij aanspreekt zijn bijvoorbeeld beelden. Zo is er in onze stad een beeldenroute langs de boulevard. Met mooie, en minder mooie beelden....
Deze bovenstaande vind ik dus wel mooi. Vroeger (lang geleden, toen ik nog geen kinderen had) zat ik op een boetseercursus en maakte dus ook een soortgelijk iets. Helaas heb ik dat niet meer. Was in de loop der jaren lelijk geworden, er brak eens wat af enz.
Maat toch blijft dit soort beelden me aanspreken.........

1 opmerking:

Marinka zei

jaaaaaaaaaaaaa, je bent er weer... Fijn dat het een leuke dag was met de dance award... op naar het volgende project?