donderdag 17 januari 2008

Dag 17

Imagination is the highest kite you can fly.
Lauren Bacall


Think about the photography prompt from day 15.



De meeste mensen kennen me alleen maar zo, met een camera voor mijn gezicht....

Nee hoor, zo erg is het gelukkig niet. Ik heb mijn camera (bijna) altijd bij me, je weet maar nooit wat je tegenkomt om een foto van te maken. Zo heb ik als getuige van een ongeluk (met gelukkig alleen blikschade) al een paar keer meteen de situatie kunnen fotograferen. Je weet maar nooit waar het goed voor is.

Sinds oktober heb ik een nieuwe camera, met veel meer mogelijkheden. Ik ben nog steeds de mogelijkheden aan het onderzoeken en vind iedere keer weer iets anders. Ik ben ontzettend blij met deze camera. Ik kan er lekker mee inzoomen en er ook heel goede close-ups mee maken.

Geen opmerkingen: