dinsdag 8 januari 2008

Dag 5

"I am beautiful no matter what they say"
Christine Aguilera


Lets get up close and personal.
How do you feel about the person you are, inside and out?




Hoe voel je jezelf van binnen en van buiten...... De titel van het liedje is in ieder geval op mijn lijf geschreven. Ik vind mezelf absoluut niet mooi en vind het dan ook moeilijk een complimentje te accepteren als iemand eens zegt dat ik er leuk uitzie..... Dat vertaalt zich natuurlijk ook naar de binnenkant. Ik ben onzeker en zal e alles aan doen om het iemand naar de zin te maken. Daarom ook mijn punt in het lijstje van goede voornemens... zeg eens vaker nee. Om het iemand naar de zin te maken doe ik maar weer wat ze van me vragen. Terwijl je daar eigenlijk, op mijn leeftijd, boven zou moeten staan.......

Geen opmerkingen: